Andreea Esca, una din cele mai carismatice vedete autohtone se declara mare amatoare de vacante, escapade si experiente inedite.

Dar… cine nu le iubeste!

Pentru Andreea Esca si familia ei, vacantele reprezinta un prilej de bucurie si momentul ideal ca familia sa petreaca impreuna, clipe de neuitat, fie ca aleg destinatii precum din Europa, Asia sau Africa.

Maldive, 2015

Intrarea in 2015 a surprins-o pe Andreea pe plaja, in Maldive, fugind de frigul de acasa, alaturi de familie si de prieteni:

“Am mers cu copiii, bineînțeles, și cu un cuplu de prieteni. Eu sunt îndrăgostită iremediabil de soare și de apă așa că nu există bucurie mai mare decât să stau pe plajă, să citesc și să intru în apa cristal. Am avut și norocul să scăpăm de zilele geroase din preajma Anului Nou și să sărbătorim intrarea în 2015 cu multă căldură la propriu și la figurat. În afară de a lenevi la plajă, ne-am plimbat cu barca, am făcut snorkeling, windsurf, wakeboard, tot ce te poate distra în apă. Nu mai fusesem niciodată în Maldive, așa că am descoperit această minune a naturii cu fericire și teamă în același timp. Să te vezi pe o bucățică de plajă cât Șoseaua Iancului, în mijlocul Oceanului este extrem de bizar, dar și de fascinant. Culorile pe care ți le oferă cerul la diferite ore, apa, plaja sunt fără dubiu niște cadouri de la Dumnezeu. Și am terminat de citit și o carte bună pe care v-o recomand: “Confidentul”, de Hélène Grémillon.”

Inspirata de una dintre vacantele Deliei din 2016, Andreea Esca si-a luat familia si a plecat catre Oman. O destinatie nu foarte populara in randul romanilor, insa de-o frumusete rara.

Sursa foto: Instagram

S-au cazat intr-un resort de cinci stele, amplasat chiar pe plaja, situat in orasul Dibba, la doar 160 de km distanta de Dubai. Pretul pentru o noapte depaseste 1000 de euro. Familia Eram a optat pentru o vila privata cu piscina si acces la centrul de wellness& spa al resortului. Rasfat total!

Sarbatorile de iarna 2018 i-au surprins pe membrii familiei Eram, in Egipt, alaturi de Mario Fresh, iubitul Alexiei. Ce-ti poti dori mai mult de Craciun!

„Dacă vreți o destinație nu departe de casă, unde să fie cald în miezul iernii, dar și accesibilă ca preț, Egiptul este clar o opțiune. N-am mai fost în Sharm El Sheik de mulți ani, pentru că prietenii mei veneau mereu cu “frica de atentate”. Ei bine, anul acesta, am hotărât să mergem fără ei, pentru că eu chiar cred că mori atunci când trebuie să mori și pentru că mi-era dor să-mi fie cald, iarna:). Așa că ne-am luat copiii și pe iubitul Alexiei și am plecat în Sharm să petrecem acolo Crăciunul. Cum am o agenție de turism foarte aproape de casă; m-am lasat pe mâna ei. În 3 ore eram în Sharm, iar, după 30 de minute de la aterizare, făceam poze pe marginea unei piscine, într-un loc unde temperatura este în jur de 26 de grade în perioada sărbătorilor de iarnă. Viață!

Sursa foto: Instagram

Vara aceasta, Andreea Esca a petrecut o vacanta de vis pe celebra insula din Grecia, renumita pentru petreceri: Mykonos. In tot acest timp, vedeta a fost extrem de activa pe retelele sociale si a impartasit multe momente din vacanta in familie.

Nici continentul american nu le-a scapat simpaticilor membri Eram. In 2012, Andreea si-a luat familia, cat sa dea o tura cu masina pe Route 66.

In vara lui 2012, am ales sa strabatem o portiune din legendarul „Road 66” , vechea sosea care, in 1926, traversa America din Chicago pana in Los Angeles. Peisajul este incerdibil. Esti in pustietate si, din cand in cand, mai apare pe marginea drumului cate un orasel abandonat (oras fantoma), o benzinarie veche sau un magazin de antichitati.  Am vizitat si Marele Canion al fluviului Colorado dar si Lacul Powell, aflat la granita dintre Arizona si Utah, unul dintre cele mai mari si mai interesante lacuri artificiale din lume. Sotul meu mai fusese acolo, asa ca ne-a fost un ghid foarte bun. Iar copii au fost absolut incantati!”

Ne place familia Eram! Pluteste dragostea, libertatea si bucuria de a trai in orice moment al vietii lor!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here